Teodor sa...

2010-06-12 @ 10:43:05
Direktlänk | Sagt & gjort av Teodor | Kommentarer (1)
Jag har glömt att berätta om ännu en "snopp-incident" (minns ni "Lilla snigel-inlägget"?)

I torsdags duschade jag på morgonen (vilket jag väldigt sällan hinner/orkar göra, duschar nästan bara på kvällen), och när jag kommer ut ur duschen med en handduk runt mig så kommer Teodor springandes från vardagsrummet:
"Mamma har duschat klart!" utbrister han.
"Ja, mamma har duschat klart"
"Mamma har duschat snoppen!"
"Näää.... Mammor har ingen snopp, bara pappor och pojkar har snoppar"
"Va...?" Teodor tittar på mig med stora ögon och så lyfter han upp handduken för att titta efter ifall jag lurar honom eller inte *haha*
"Mamma har tappat snoppen." konstaterar han och nickar. Och sedan var det bra med den saken.

Ja, det är mycket sådant där just nu. Mycket utforskande av kroppen och mycket studerande av saker och människor i hans omgivning. Jag tycker det är väldigt uppfriskande!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, gobiten :)

2010-06-14 @ 11:25:21
URL: http://max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback