ÄLSKADE

2010-06-03 @ 19:47:10
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)

Jag kan minst sagt säga att jävlar vilken tur att jag inte glömde kameran hemma denna gång! Picnicen som vi var på hade jag inte fattat (förvirrad, någon?) var en terminsavslutning med diplom/betyg för 6-åringarna som börjar skola i höst, och sånguppvisning med alla barnen, inklusive min egen son! Hjärtat svämmade ju över! Hur som, det var en trevlig stund, med pannkaksfika och såpbubbleblåsning, glassbjudning och sandlådelek och ett idogt pussande på Vilgot som nattispersonalen ju inte träffat än.

Jag filmade alla sångerna, men förde bara över två stycken till youtube, här kommer de, plus lite bilder!



 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback