Aotch

2010-03-24 @ 09:47:04
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Aj aj mitt arma huvud... Har blivit rejält förkyld nu. Kan knappt andas, huvudet dunkar och febern var ett faktum inatt, men försvann efter två alvedon. Halsen är alldeles öm och sårig. Härliga grejer det här. Ska till jobbet idag i alla fall. Jag har lovat Teodor att han ska få gå på dagis. Men han har fortfarande hosta. Jag hoppas att de släpper in honom ändå, hans feber är ju helt borta och han snorar nästan ingenting alls. Bara den förbannade hostan. Ja ja, de får väl ringa tillbaks mig om de tycker att han hostar på tok för mycket.

Någon undrade var mina jeansleggings kommer ifrån. De kommer ifrån Vila och kostade så mycket som hela 359 kr. Väldigt dyrt om man frågar mig. Men som sagt är de både snygga och bekväma. Kommer nog användas en del i sommar, skulle jag tro. De finns även på Vero Moda, till samma pris tror jag dessutom.

Gud vad jag nyser... Nu ska jag laga lite sallad (avokado, tomat och gurka med vitvinsvinäger, olja, salladskrydda och örtsalt - mums!) och sedan bär det av till dagis och jobb...

Kommentarer
Postat av: mormor

Hälsa min älskling att hostan tar minst 3 veckor, mojmoj vet o moster Becca kan intyga. Puss

2010-03-24 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback