BM snart...

2010-03-11 @ 08:41:28
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ja om lite mindre än en timme ska jag dra mig iväg till barnmorskan för en besikning. Hoppas allt ser bra ut! Fixade naglarna igår hos Amandisen och de blev störtläckra! Väldigt avancerat, hon handmålade mönster och grejer. Bilden gör inte naglarna rättvisa men det är skitsvårt att fotografera naglar när man inte har rätt "utrustning" om man säger så...

Lovade ju även att visa hur badrummet ser ut nu after badkar och before tvättmaskin. Luftigt och härligt (men det syns kanske inte på bilden...) Om inte annat så är det bildbevis på att jag inte har ett badkar i min lägenhet längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback