Duktig karl

2010-03-10 @ 07:47:22
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Japp, en duktig karl (=en händig karl ;) ) ska man ha i sitt liv. Minst en. Allt blir så himla mycket lättare då. Som att komma hem till ett badrum utan badkar, och med rensat avlopp... Som inte luktar bajsblöja ens när man synar skarvarna noga... Han är bra att ha han, N! Dessutom hade han städat resten av hemmet också, så jag slipper huvudbry om det.

Snart ska jag iväg till banken, men ska ställa mig i duschen först. Ja, duschen. Kan knappt minnas när jag hade en dusch och inte ett badkar som man fick hoppa in och ställa sig i. Det måste ha varit när vi bodde i Skogås, år 2005, som det senast fanns en dusch. Och shit vad stort badrummet blev! Jag ska ta en bild sen och slänga in men orkar inte just nu...

Ska iaf till banken och fixa pinkoden till min internetdosa, Teddis lyckades sno åt sig den och självklart var jag så seg att han hann låsa den innan jag fick fatt i den igen...
Och efter det ska jag till Amanda och fixa naglarna igen, fila ner och göra om. De växer som ogräs och jag känner mig redan som Cruella De Ville. Efter det är det dags för jobb igen. Men jobbar bara fem timmar idag, och imorgon också. Sedan är det LEDIG i tre dagar, tjoho! Och sen börjar helvetesveckan. Men den ska jag inte tänka på nu...

Någon som är sugen på att köpa min sänggavel förresten? Har en annons ute på blocket, men det verkar inte bli så mycket napp på den... Tänkte sänka priset med en tusenlapp... Det är verkligen fullt i vårat förråd just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback