Dusch-grejor

2010-03-13 @ 14:53:23
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Vi hittade några saker till badrummet idag i alla fall; ett sånt där duschställ som alla schampoflaskor och diverse kan få plats i. Och så snodde vi en liten pedalhink från gymmet att ha tills vi köpt en ordentlig blöjhink... Och en duschskrapa blev det också - väldigt fiffigt; man kan sätta fast den på moppskaftet så slipper man en sån där liten skitgrej och alltså kan man skrapa bort vattnet stående. En stor hit enligt mig och magen. Det känns riktigt fräscht och bra med badrummet nu faktiskt. Ska bara införskaffa nån bra plats att förvara tvättmedel på samt att jag nog ska shoppa lite plastväxter att hänga i fönstret, för att bjuda in våren lite mer och göra det lite mer ombonat.



N har åkt till Bollnäs för att kolla på nån grupp som ska spela där. Vilket ger mig möjlighet att sortera babykläder och småstäda lite ikväll helt ostört när Teddis gått och lagt sig senare. Om jag fortfarande har ork då vill säga... Disken är i alla fall diskad, det är alltid en lättnad när det är gjort...

Ja och mycker mer än så hade jag inte att skriva... Vi har fått larmbrickor till porten nu, det är ju bra. Men vi fick bara en istället för 3 som vi skulle fått... Så jag måste ändå ringa och skälla på hyresvärden på måndag. Nytt bokningssystem till tvättstugan också, gissa om jag är nöjd över att ha en egen tvättmaskin nu, ju mer jag slipper jiddra med nya system och nya nycklar desto bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback