Iväg igen

2010-03-20 @ 07:59:52
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ja, om en kvart bär det av till jobbet igen, får i alla fall skjuts dit och hem idag. Lyckades sova lite inatt, kruppen är borta men ersatt av "vanlig" hosta (slemhosta/torrhosta) och det är väl i viss mån lika jobbigt men vi slipper i alla fall oroa oss för att Teddis ska tuppa av pga andnöd. Hans feber är dock INTE borta, den är fortfarande hög och ungen vägrar helt plötsligt att ta alvedon. Men, vi har sovit i alla fall. Fast liten inne i mage är en envis sate som gärna ställer till det för mig, jag måste kissa hela tiden och rätt vad det är sticker en fot rakt ut på sidan och det är rätt obehagligt om jag säger så. Känner mig helt enorm också, och har problem med att ens klä på mig själv nu för tiden, magen är tung! Tänkte bjuda på en magbild också, då jag faktiskt går in i vecka 37 imorgon.

Har lyckats fixa så att jag är ledig på tisdag, så nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar!! Gissa om jag är lycklig eller vad? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback