Kräksjuk - igen

2010-03-01 @ 07:29:41
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ja, det var ju kul. Började morgonen med att spy ut allt jag fått i mig senaste dagen. Roligt, roligt. Det känns ju bra att få kräksjukan igen bara en knapp månad efter att jag haft den... Och ännu mer höggravid denna gången. Vad kul livet är ibland. Förbereder mig på frossa, feber och näringsbrist. Amen.
Bebis i magen sparkar glatt i alla fall. Och Teodor sover. Det blir inget dagis för stackaren, om han också fått viruset så vill jag inte ha honom där, de har haft magsjuka cirkulerande tillräckligt som det är. Vi har en del magsjuka på jobbet också. Undra vad för kul man ska hitta på idag då förutom att spy? *ironi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback