Mhm.

2010-03-22 @ 11:46:42
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Idag ska vi nog till Hemlingby "köpcenter". Jag måste införskaffa ett par tofflor att ta med till förlossningen, det vill jag ha. Så blir det lite nya strumpor också och kanske ett nytt spjälskydd, det gamla är lagom babynedspytt samt lite för kort, Teodor fastnade jämt med fossingarna mellan spjälorna. Så kanske det blir lite mat också, kan ju vara bra ;)

Rörmokaren har äntligen kommit hit, så nu blir det snart sprutt på tvättmaskinen hemma också! Lämpligt att de kom just när vi hade tvättid i tvättstugan haha.

Solen skiner idag i alla fall, fem plus på balkongen så förhoppningsvis smälter snön som kom igår bort snabbt. Jag vill ha vår och mys! Jag vill kunna sitta ute och amma pluttis när pluttis behagat komma! Btw så har magen sjunkit rätt rejält nu, lite mer som en hängkula. Förhoppningsvis visar det sig på fredag att den lilla har fixerat sig också. Det vore guld värt, jag vill verkligen föda barn nu. Otålig AB, japp det är jag det.

Jag har införskaffat ett par nya leggings. Ganska bekväma faktiskt, men jag känner mig dock mer som en valross i dom... Inte direkt smäck och smidig.

Och Teodor, länge sedan jag la ut en bild på honom. Han fastnar inte på kamera längre.


Kommentarer
Postat av: mormor

Älskar er!

2010-03-22 @ 20:01:11
Postat av: "Nyfiken"

Vart har du köpt jeansen du har på dig?!

Assnygga :)

2010-03-23 @ 17:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback