Nyklippt!

2010-03-15 @ 18:55:42
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Orkade ta mig till frisören idag för att klippa bort alla slitna toppar och så blev det en lugg också. Det bästa av allt - det var gratis ;) Tjänster och gentjänster eller vad man ska säga. N är en bra karl att ha.
Orkar inte ta någon bättre bild än såhär, men ja ni ser ju hur det ser ut.


Har i alla fall jobbat lite idag, imorgon ska jag jobba lite till och så måste jag köpa nåt nytt att dra på mig, för på fredag ska jag tydligen på avskedsfest - hej då mig själv som ska bli föräldraledig och hej då Erik som ska sluta som distriktchef för vårat distrikt. Teodor blir hemma från dagis hela resten av veckan, han får spendera den med pappa istället.
Nu ska jag natta litet barn och sedan ska jag gosa ner mig i soffan och vara allmänt slutkörd innan det är dags för boken och sängen och en natt av förhoppningsvis lite sömn i alla fall. Det är inte det lättaste att sova som höggravid, det säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback