Om jag var rik...

2010-03-04 @ 12:38:30
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
... så skulle jag köpa en ny mobiltelefon och slippa en som dör stup i kvarten samt stänger ner mitt under samtalen. Jag skulle också köpa nya gardiner till vardagsrummet, måla om Teodors rum och köpa en förbannad tvättmaskin för jag är så urless på att behöva springa ner till tvättstugan...
... blir kanske så att jag tvingar med mamma (och Becca?) till Valbo och Elgiganten på lördag för att spana på Candys tvättmaskin med 8 kg kapacitet...

Annars så sitter jag här med sammandragningar som heter duga (aj aj) och en stenhård mage. Håller på att fundera lite på hur jag kan göra om min bloggdesign som jag är helt utled på. Vill ha lite vårnytt, vill ha lite vår med för den delen. Teodor skiter fortfarande en massa, men imorgon är N hemma med honom så att jag kan jobba 8 timmar i alla fall denna vecka. Har min 45 timmars-vecka att se fram emot vecka 11... Jobbar VARJE dag den veckan. Inklusive lördag och söndag. Ska bli spännande att se hur bebisen reagerar på söndag kväll sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback