Say hello to mister Krupp

2010-03-18 @ 08:53:33
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Hela natten lång har jag legat bredvid ett fint litet barn som haft andnöd, skällhosta och hög feber... Kruppen har verkligen varit värre än värst inatt och den är inte över än. Igår började det med magsjuka när jag var på jobbet och när jag kom hem började hosta och lite feber som övergick till krupp och hög feber. Har legat och klappat på ryggen och kramats hela natten med den där lilla saken. Känner mig allmänt helt slut (antagligen inte i närheten av hur Teddis känner sig men han är ändå märkligt nog fylld av energi) och om en timme ska jag gå till jobbet för att jobba i 9 timmar... Hoppas att han blivit lite friskare när jag kommer hem igen, eller i alla fall att kruppen är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback