Sjuka familia

2010-03-25 @ 10:02:04
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Mmm, vi är helt sänkta. Teodor är ju på bättringsvägen men han sympati-sänker sig tillsammans med oss och var en liten ängel som sov till nio i morse och lät bli vår säng under natten så att vi fick plats att röra oss fritt. Men både jag och N är som två kollin som sitter och glor och inte orkar röra oss.
Det gick an att jobba igår men det var på håret. Efter 8 timmars jobb så snurrade minst sagt huvudet en hel del... Dagisvistelsen för Teodor gick bra, inga problem där inte.
Ska till HC idag vid 15:30 och ta urinprov för att se om min UVI är tillbaka. Inatt kändes det som att jag skulle föda barn genom urinröret; ingen angenäm känsla kan jag bara be att få tala om. Just nu känner jag mig inte så sugen på att föda barn, jag orkar knappt lyfta upp kaffekoppen, så antagligen skulle jag inte orka med en förlossning...

Det blir en slappardag idag med andra ord, sitta och glo på tv och hoppas att vi blir friska SNABBT och slipper detta förkylningshelvete...

Kommentarer
Postat av: mormor

Ska jag skicka en femma eller två? Har du fått papperen? Puss

2010-03-25 @ 10:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback