The tvättmaskin. Uppdaterat, nu är den här!

2010-03-12 @ 09:06:41
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Tvättmaskinen står just nu på en avdumpningsplats i Gävle. Typ. Och jag är förbannad och så fort de öppnar klockan 10 så kan ni ge er fanken på att de kommer få ett ilsket samtal. Har man betalat för hemleverans så vill man inte ha varan 5 km bort. Vadå, hade de tänkt att jag skulle bära tvättmaskinen hem? Nej här ska styras upp! Sen blir det en fika eller lunch på stan med älskade la mini familia.

---

Nu har vi tvättmaskinen! Den står i våran hall i väntan på att någon (uppenbarligen inte jag) ska hjälpa N att bära in den i badrummet och sedan att någon från Gavlegårdarna ska komma och installera den (för det får vi inte göra själva eftersom vi bor i hyresrätt). Snart, snart, snart kommer vi ha en fungerande tvättmaskin!! :D

Kommentarer
Postat av: Snart pappa

mysig blogg.Här ska jag titta in fler gånger =)Lägger till dig på bloglovin. Hoppas du gör det desamma om du gillar en graviditetsblogg som kille bloggar om =)

2010-03-13 @ 02:16:31
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback