Altanen färdigbyggd

2010-05-29 @ 19:10:53
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
N har stått i idag, och byggt klart altanen. Det blev faboulus! Morfar har varit på besök och Teodor har varit lyrisk. Trots kasst väder har dagen varit bra, och nu sover bägge barnen sött i sina sängar.

Nästan helt klart

Bygger och sliter, pappa N

Fääääärdiiiig!

 

Morfar och Teodor kastar boll

Teodor blåser såpbubblor

Vilgot softar

Ja, det var väl allt för idag! Nu ska jag slänga mig i soffan bredvid min älskling och mysa lite. Han är lite nere för han hade velat ta sig till Falun och rockfestival idag.

 

---

 

Update: N åkte till Falun ändå, han lyckades fixa skjuts. Så nu är det bara jag och kidsen hemma, och jag har spenderat kvällen med att rensa ogräs. Jag gav upp när min spade gick sönder. Lite fick jag bort i alla fall ( 1 meter höga giftväxter på tomten känns inte så poppis när man har småbarn ) så jag är hyfsat nöjd. Imorgon är dert mors dag och jag har blivit lovad the royal treatment på kvällen ;) Det ska jag utnyttja!

 

Tack för fina ord i förra inlägget!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback