Är det någon som läser?

2010-05-13 @ 11:37:07
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (11)
Ja, så många kommentarer får jag ju knappast, så hur ska man veta om någon (annan än mormor ;) ) läser bloggen?
Jag tänkte då att jag gör en blogg-klassiker och härmapar efter alla andra

Så här kommer en....

FRÅGESTUND
fråga mig vad som helst


hahaha tämligen tveksamt att en enda fråga kommer in, men den som lever får se! För att göra det hela lite mer sportsligt så kan vi säga att alla som läser detta inlägg MÅSTE ställa en fråga ;) Även om det bara är "Hur mår du?"

Kommentarer
Postat av: ..

Elsa, hur tänkte du egentligen när ni skaffade ett till barn?

2010-05-13 @ 12:22:16
Postat av: mormor

Vem skrev den kommentaren?????Du har ju den perfekta familjen, man o två härliga ungar!!!!

2010-05-13 @ 12:48:45
Postat av: troll

Ang. giftermålet och att ni tänker ta efternamnet Eklund. Vad säger släktingarna när ni resonerar som så att ni inte vill förknippas för mycket till dem med deras efternamn (och era nuvarande förstås)?

Det är väl väldigt långsökt, men Eklund får mig bara att tänka på han Engla-mördaren...

2010-05-13 @ 12:56:32
Postat av: Emilia....

Men vilka idiot frågar....



2010-05-13 @ 13:31:00
Postat av: Lina

Du har ju skrivit en hel del om Teodors krupp här i bloggen o nu efter nattens mardröm, då Elicia fick sina första anfall, så undrar ja om ni fått någon medicin för att lindra symptom eller liknande för Teodor?

2010-05-13 @ 14:04:50
URL: http://chamallow.babyblogg.se
Postat av: Bengt

håller med Emilia vilka konstiga frågor, har folk inget att göra? gör det ni tycker är bäst för er det blir så bra så, har inte läst bloggen så länge men nu har jag fått tag i den, det är riktigt roande

ha en trevlig helg

2010-05-13 @ 19:18:26
Postat av: Bengt

håller med Emilia vilka konstiga frågor, har folk inget att göra? gör det ni tycker är bäst för er det blir så bra så, har inte läst bloggen så länge men nu har jag fått tag i den, det är riktigt roande

ha en trevlig helg

2010-05-13 @ 19:27:02
Postat av: F

hur mår du? känns tråkigt att ta frågan du gav som exempel men som du påpekat flera gånger i bloggen så är det lätt att du glömmer bort att ta hand om dig själv. hur mår du? äter, sover och tar du hand om dig själv bättre nu? (sömn kan jag förstå att det blir svårt men resterande saker som är viktigt för att kroppen och själen ska orka)

2010-05-13 @ 22:07:52
Postat av: Leila

Hur många besökare har du per dag?

2010-05-13 @ 22:38:48
Postat av: anki

Hej Elsa!

Jag brukar läsa din blogg. Du skriver så bra och det är så fina bilder på era goa pojkar. Stort grattis tll det stundande bröllopet. Jätteroligt. Just nu sitter Elmer och jag och tittar, men nu ska vi spela innebandy på mormor å morfars nyslipade golv.( vad gör man inte för sitt barnbarn ha, ha

Kram på er

Elmers mormor

2010-05-14 @ 08:56:14
Postat av: stoffe

hur mår du?

2010-05-14 @ 13:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback