Bärsele & mormorsbesök

2010-05-09 @ 10:16:44
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Jag premiärprovade Teodors gamla bärsele på Vilgot, och det var en riktig hit (om man bortser från att min rygg gör så satans ont). Han somnade ganska snabbt in och sen satt han där, utan att protestera, tills jag själv tog bort honom för att jag inte orkade mer. Gosungen


 

 

Snart kommer mormor hit, tack och lov för det, Teodor klättrar på väggarna som vanligt. Man vet inte hur det är att leva förrän man haft en trotsig unge hemma hos sig... Eller hur var det nu? ;) Ibland vill jag bara ställa ut honom på auktion eller nåt... Suck och stön. Natten har dessutom spenderat med att ständigt amma - och då menar jag ständigt, och att lyssna på Teodors hosta som har kommit tillbaka i värre tappning. Men jag gick och la mig klockan 18:00 igårkväll - Ns order - och känner mig faktiskt rätt så utvilad idag. Även om det blev mycket vaknande så spenderade jag 14 timmar i sängen allt som allt, och det behövdes verkligen...

Det är btw katastrof här hemma; ingen mjölk och inga kaffefilter! OMG, hur ska jag överleva nu då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback