Bröllopspresent?

2010-05-10 @ 07:24:19
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Jo, det är ju så, att alla frågar och undrar, vad vi egentligen vill ha i bröllopspresent. Och jag står som vanligt som en fågelholk och tänker att det är mycket lättare att komma på present till barnen än till oss vuxna.  Det är ju inte pga presenterna som vi gör det, så vi har inte tänkt så mycket på det. Men för att i största mån undvika dubletter så tänkte jag i alla fall skriva upp det som folk redan bestämt sig för att köpa. Jag vet att det finns några som smygläser bloggen... ;)

Så, lista på vad som redan är tingat som bröllopsgåva:

Espressobryggare

(listan kommer att fyllas på allteftersom med det jag får reda på)

Ja, annars då? Nyss vaknat efter en hyfsat sömnlös natt. Somnade så sött i Ns famn i soffan igårkväll, det var så varmt och gosigt. Fick tvinga mig själv att lägga mig i sängen istället. Vilgot vaknade en miljon (ja så känns det) gånger som vanligt och även Teodor hostmonstret AB (stackars lillpojke) vaknade till och grinade illa ett tag för att det var så jobbigt allting. Kvart i sex i morse var han däremot pigg och glad som en liten lärka - vilket hans föräldrar inte delade... Han hostar som en tok stackarn så ett nytt virus på G är det absolut. Att det aldrig kan få ta slut?! Två helt friska barn i en dag, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback