Gårdagen i bilder

2010-05-22 @ 06:43:38
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Det blev en hemmadag med lite städ, lite gos och lite lek. Jag har även löst problemet med vigselringarna ; jag skickade tillbaka de fellevererade och sedan tog jag mig till en hantverksguldsmed och designade egna ringar - helt efter egna önskemål. Den 15 juni ska de vara klara att hämta ut. Halleluja! Men här kommer några bilder på två fina ungar från igår.

 

 

 

 

Natten har BTW gått över förväntan, utan nappflaska alltså. Teodor är lite sur över att nappflaskan inte finns längre, men han tar det mycket bättre än vad jag trott. Det gick enkelt för honom att somna igårkväll och sedan sov han hela natten, fram till kl 06, som vanligt med andra ord. Skönt!

Även Vilgot har sovit bra. Det börjar vända där nu, han sover längre och längre streckor på natten. Det ska nog bli man av den gossen med ;)


Kommentarer
Postat av: BGL

hur svårt kan det vara att köra bil (bild2) lillebror jag ska lära dig allt bus (bild1)

2010-05-22 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback