Lokalvisning och ringprovning

2010-05-24 @ 12:54:18
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Nu har vi varit och tittat på lokal - och bestämt oss! Det blir Folkets Hus i Bomhus. Förutom att själva lokalen var stor och bra och hade all utrustning som vi behöver, så fanns också ett tv-rum för barnen. Det var nog det som avgjorde det hela, tv-rummet ;)
Vi kommer skicka ut ytterligare brev med vägbeskrivning och eventuellt meny till alla som tackar ja, de skickas ut efter OSA datum, som är 1 juli. Det kommer även lite förtydligande däri, då de flesta tror att de ska komma till själva vigseln också (vi var lite otydliga där), men det är alltså bara Bröllopslunchen kl 12:30, själva vigseln tar rum i Stadshuset och där kommer bara barnen och två vittnen närvara. Men mer info om detta kommer ut i brev till samtliga berörda lite senare alltså.

Sedan så var jag förbi guldsmeden idag också, för att lägga beställningen på Ns ring (en likadan som min fast utan diamant och så kommer den bli 8 mm bred istället för 4 mm som min är) . Då fick jag prova min grundring (alltså själva ringen fast utan guldinsättningen och diamanten). Och den kommer bli så himla fin! Jag började nästan gråta...

I övrigt har Teodor fått en ny keps idag och vi har kikat runt på kavaj till N och på skor till oss båda. Det har varit mycket bröllopsrelaterat idag känner jag!

skrikmontret junior

grabbarna grus i helgen


Kommentarer
Postat av: BGL

Mm låter mycket intressant, alltså att det finns tv viasat motor, kommer å busar snart med era rara pojkar

2010-05-24 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback