Morgonstund har guld i mun, eller?

2010-05-11 @ 12:39:41
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (3)
Världens bästa 2-åring ska snart hämtas ifrån dagis. Pappa N jobbar, vi tillbringade förmiddagen med att titta på Avatar och sen var han tvungen att åka. Vilgot ligger och pinkar i det fria och jag sitter här och är allmänt trött. Varför vill inte Vilgot le? Han ler när det kittlar i magen när han precis ska somna och han har lett en gång mot pappa N men varför ler han inte mer än så? Överallt står det ju om bebisar som ler redan vid 2 veckors ålder och Vilgot blir 6 veckor imorgon, men nada. Även läkaren såg ju på honom att han skulle le när som helst. Han skaffar ju ögonkontakt, fixerar blicken helt perfekt, jollrar tillbaka när man pratar med honom och fysiskt sett så KAN han ju le, han verkar bara inte vilja... Är han bitter eller? ;) Ja ja det kommer väl...

 

Man ser inte så bra men håret är i alla fall klippt här. Ca 5 cm kortare. Nu ska jag koka lite mer kaffe och sen ska jag klä på mig. Hoppas det är hyfsat varmt ute så att jag kan placera Teodor i en lekpark... Är så trött på att vara inomhus. Jag tänkte försöka hinna med öppna förskolan nästa vecka. De har öppet måndagar och då går ju inte Teodor på dagis. Hoppas jag hinner ett besök eller två innan sommaruppehållet.


Kommentarer
Postat av: mormor

Nä, någon större förändring syns ju inte...

2010-05-11 @ 14:07:46
Postat av: Aramia - Mamma till Kelly & Melwin

Leendena kommer, min son var också lite snål med dom. Men så fort hans morfar visar sig ler han. Sedan han var 4 veckor har han börjat avfyra massa mysiga leenden. Lillan började redan vid 2 veckors ålder sås jag undrade också vart Melwins hade tagit vägen.



2010-05-11 @ 14:17:41
URL: http://kellymelwin.blogg.se/
Postat av: Daniel

näe han e bara en gla å go kille!

2010-05-11 @ 18:24:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback