Mors dag

2010-05-30 @ 11:16:58
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Det må vara mors dag, men det känns inte direkt som min dag idag. Jag kanske får vänta till fars dag och ta igen mig då istället.
Morgonen startades med utelek. Känner mig väldigt rastlös idag, vill inte sitta stilla. Så jag klädde på barnen redan kl 8 och så gick vi ut till lekparken. Efter en timme flyttade vi oss till uteplatsen och mös lite där istället. Vilgot somnade direkt i vagnen och sover fortfarande, 3 timmar senare.

 

Teodor bygger fina sandslott medan mamman står med kaffekopp och njuter av morgonsolen, och Vilgot söver sött och harmoniskt.

 

 

Uteplatsen ur ett vidare perspektiv. Behöver jag säga att jag är nöjd över vår trall? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback