Nya tag

2010-05-27 @ 09:42:57
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (3)
Morgonen började med 45 min intensiv powerwalk - ensam utan barn, mellan 6:15-7:00. Sedan hem och göra frukost till storkillen och mata lillkillen. Iväg till dagis och så hem igen. Nu ska jag bara ta det lugnt. Vilgot sovvägrar som vanligt... Men jag känner mig ruskigt mycket piggare idag än igår. Den där powerwalken gjorde nog susen!
Förutom att jag måste ringa barn och ungdom (kommunen) om tjugo minuter så har jag ingenting alls inplanerat idag. Skönt!
Här kommer lite bilder:

Världens godaste lillfis Vilgot

En fin storebror

Max och Pia i tisdags


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det nån som cyberspace bråkar med dig syster? och har teo ny tatu??? :P



btw, langa upp en bild på din monsterrygg tatuering, har fan aldrig sett den tror jag? :O

2010-05-27 @ 13:07:24
Postat av: stoffe

jag som skickade den innan för i helvete

2010-05-27 @ 13:07:59
Postat av: Pia

Men fy hur ser jag ut :S Blä.

Fin tatuering :)

2010-05-27 @ 17:38:03
URL: http://max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback