Once upon a time...

2010-05-14 @ 19:27:25
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Så kom jag i denna klänningen, och kunde stänga blixtlåset också... Det var 9 år och 10 kg sedan... Men vad är väl en bal på slottet...

Dagen i övrigt har bestått av magont och en bebis som vägrat sova. Vilgot har sovit omkring 15 min i taget, vaknat och skrikit. Spenderat det mesta av sin tid idag vaken och i min famn.  Aj aj min rygg ovanpå mitt magont. Teodor har gått omkring och klagat högljutt över vilken dum mamma han har som inte lägger ner lillebror i babysittern och leker med Teodor istället. Men nu är kvällen gjord, båda barnen sover i sina sängar, jag och N har kvällen för oss själva och jag ska försöka hålla mig vaken sisådär en kvart till och undvika att slockna på soffan... Digestivekex med mörk choklad har inhandlats, det enda negativa nu är att det är hockey som ska ses på tvn, och jag kan ju knappast påstå att det är sådär överdrivet underhållande med män i tung mundering som åker omkring och puttar in varandra i en sarg. Men smaken är som baken, delad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback