Rubrik?

2010-05-02 @ 09:02:26
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Tog en snabb bild på nya skötbordet för att visa upp. Det är samma motiv som på spjälsängsskyddet, fast blå/grönt istället för svart/vitt; det obestämbara djuret... ;)

 

Vilgot ligger och smågnyr i sängen så jag måste väl pallra mig dit... Tvättmaskinen är igång, disken är diskad, kaffet är upphällt, båda ungarna ligger i stora sängen tillsammans med pappa N. Så här ska en söndag vara! Jag ska snart klä på barnen och släpa ut dom så att Teodor får prova sin nya trehjuling utomhus, sedan ska vi in till stan och köpa droppar till Vilgots näsa.

 

Nu vet väl de flesta... Så nu kan jag skriva om det i bloggen - äntligen!! får jag skriva om det.

 

Den 21 augusti så gifter vi oss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback