Trött

2010-05-05 @ 13:14:47
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Idag är jag allmänt trött och less. Att bara få sova max 2 timmar i streck på natten innan det kommer ett avbrott tar sin lilla kraft. Jag vill bara gå i ide... Om en halvtimme ska jag gå med Vilgot och hämta Teddis som är på dagis. Vi har spenderat förmiddagen med att titta på en till lokal (som jag tror är för dyr men N delar inte min åsikt). Jag är helt slut i huvudet. Hur jag ska orka med eftermiddagen är en gåta. Det ska tvättas, diskas och lagas mat. Det blir nog till att släpa ut barnvagnen på tomten, slänga ut en fotboll som Teodor kan gå loss på och sen sätta mig och försöka låta bli att somna på en av bänkarna...
Teodor sover superbra på nätterna nu, han somnar mellan 19-20 och vaknar mellan 6-7. Men Vilgots nätter ser ut såhär: somnar 20, vaknar 22, somnar om, vaknar 01, somnar om, vaknar 03, somnar om, vaknar 05, somnar om, vaknar 07. Pust, suck och stön. JAG VILL SOVA EN HEL NATT! Synd att man inte ens kan skylla ifrån sig... Det är ju liksom självförvållat ;) Man ska tydligen minsann veta att man lever när man har småbarn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback