Barnvagnsgallring

2010-11-14 @ 19:19:06
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (4)
Jag har hittat mig en barnvagn. Har länge varit ute efter en sulky, men inte känt att någon varit klockren. Länge har jag varit inne på en Brio Race men den har inte fullt liggläge och styret är lite för högt för den korta mamman. Jag har inte hittat någonting annat som lockat, förrän nu!
Kronans sulky: Sulkyvagn, vikt 12.5 kg. För barn 6 mån - ca 4 år. Fullt liggläge, inbyggt solskydd i sufletten, inbyggt insektsnät i sufletten, rymlig varukorg, funkar bra med ståbräda, reglerbart handtag för oss kortisar, levereras i en väska (det tyckte jag var lite skoj). Nackdel: endast framåtvänd, precis som alla andra sulkys... Kostar ca 2700 kronor. Jag hoppas att jag får minst 3500 för min gamla vagn. Förhoppningsvis 4000. Så vad tycker ni? Does it look goooood?

Kommentarer
Postat av: Pia

Skitsnygg!!

Vi är också på jakt men jag ändrar mig flera gånger om dan haha, vi får se vad det blir det är ju inte direkt nån brådska :)

2010-11-14 @ 19:35:11
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Pia

Å den var ju som sagt ännu snyggare! Jag är också helt besatt, sitter på blocket och alla hemsidor och tror att jag har bestämt mig...tills jag går in på nästa sida. Har ju varit fast besluten om att jag sak ha en med fyra lika stora fasta hjul men jag börjar vackla....vet inte alls längre. Och jag som inte förstått hur man kan köpa en vagn med ergonomisk/skålformad sittdel börjar så smått vackla även där. Jävla barnvagnsdjungel!! Fast det är ju lite kul å titta runt och drömma lite också ;) Ang imorn så kan vi väl höras, ev ska vi ut till köpis med pappa men vet inte om det blir före eller efter öppna!

Har dom kollat in din lägenhet än förresten? Hänger allt fortfarande i luften eller har det tagits nåt beslut??

2010-11-14 @ 20:14:50
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Pia

Ja dom är rätt lika :D

Bli inte lessen om jag glömmer skicka, vet inte vart mitt minne tagit vägen....skicka och fråga om du inte hört nåt efter lunch ;)

Hoppas dom hör av sig med ett (positivt) besked snart då!

2010-11-14 @ 21:16:26
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Marie

Såhär har vi kommit fram, utan ha pratat med Fia då. 1, vi åker ner tillsammans med Fia om hon ska åka ner. 2, Vi tar tåget ner själva, och är barnvakt till ungarna.

3, Om N kommer hem, kommer vi ändå.. med tåget. Det är så längesen vi hälsade på i Gävle, och det är våran tur att röra oss ner, plus att vi tänkte kolla julklappar och besöka IKEA! Så ner kommer vi på fredag. Vilken tid hade du tid för naglarna?

2010-11-14 @ 23:32:13
URL: http://marieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback