Busväder

2010-11-24 @ 13:13:07
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)

Vi trotsade snö"stormen" ute och gick ut med pulkan i högsta hugg. Teodor fegade dock ur (han är jättemodig - dumdristig? - på dagis, men hemma är han superfeg) och tordes inte åka mer än en gång och då med min assistans hela vägen ner. Så vi satte oss i sandlådan, numera snölådan och gjorde lite avtryck. Teodor är och har varit på sitt allra värsta humör och är hur sur/upprörd/ledsen/arg som helst. Hoppas att det går över annars får han flytta hem till våran granne här ovanför.

 

 

 

Nya hjälmen som vi köpte igår. Jag tyckte den var riktigt svindyr. Jag gick in på Stadium igår, trött som ett as och det var de enda hjälmar jag såg så jag frågade en expedit om den passade bra på honom och att det var rätt storlek osv och sedan köpte jag den trots priset. En vanlig hjälm liksom. Det var först idag (!) som jag såg att står Reebok stort över hjälmen. Hrm. Kan ju vara en förklaring till priset att jag köpte en jäkla märkeshjälm till ungen. Suck. Men nu har han en hjälm i alla fall, och den passar från 1 år till 5 år så Vilgot kommer kunna ärva. Alltid nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback