Grattis till meeeej

2010-11-12 @ 08:38:54
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Vaknar efter en helvetesnatt och önskar att jag inte kunde vakna alls, men det måste jag ju. Går genast och öppnar paketet i skåpet i köket som mamma köpte för hundra år sen med löfte om att jag skulle vänta till födelsedagen. Jag är en ordentlig tös så jag höll mitt löfte och tur det, för idag var verkligen dagen då jag behövde mig ett gott skratt. Och vem blir inte glad när man får läsa om en pappa som dansat snoppdansen för sina barn tills de kiknat av skratt bara för att de ska få i sig sin medicin... Jag har alltså fått Föräldrarnas Tvärtemotbok, och denna ska jag läsa från pärm till pärm idag och bli riktigt glad! Så dä så!

Kommentarer
Postat av: Ammie

Stort grattis igen gumman, har du hört något om radhuset ännu?

2010-11-12 @ 13:30:31
URL: http://skrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback