Min lille Villevomp

2010-11-05 @ 07:47:41
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Vilgot slog mig med häpnad denna morgon, genom att rulla från mage till rygg! På förra bvc besöket skulle han ha kunnat detta, men då kunde han det inte. Vi fick en månads uppskov. Vi ska till bvc igen på torsdag. Han kanske kände pressen.
Hoppas att detta inte var en engångsföreteelse. Han ålar även - om än väldigt långsamt - i cirklar och bakåt. Framåt kommer han inte ännu. Men hoppet har väckts till liv senaste dagarna. Det kanske blir folk av min bebis också! Har ju oroat mig en hel del (minst sagt!) över att Vilgot inte riktigt utvecklats i rekordfart om man säger så. Men kanske är det hans tid nu.
Hur det än är så är han ju en av världens finaste och det är huvudsaken.

---

Han har rullat fler gånger under eftermiddagen. Ålar runt i ring som en tok och försöker få fatt på allt och ingenting. Snart händer det grejer!! Dags att barnsäkra hemmet återigen. Det får kanske bli en tripp till IKEA i veckan för att plocka på sig diverse skyddsgrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback