När man ska sova.

2010-11-22 @ 20:25:53
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Teodor: "Jag vill inte sova nu. Alldeles strax. Jag ska bara kolla på tv först"
Mamma: "Nej, ingen mer tv nu. Vi ska sova NU"
Teodor: "Nej alldeles snart"
(Mamman stänger av tvn)
Mamma: "Nu!"
Teodor: "Nej mamma! Stänger du av tvn? Nu blir jag faktiskt förbannad på dig!"

Oj oj vad mycket man påverkar sina barn i sina sämre stunder. Jag säger ofta att Teodor ska göra si eller så för annars kommer jag bli förbannad. Självklart blir han förbannad om jag då gör någonting som han inte håller med om.
(Men det var så ruskigt roligt att se och höra honom att jag fick bita mig i läppen för att inte börja asgarva. Jag måste ju självklart ta honom seriös fastän han låter så söt, han känner ju det han känner)
Han gick i alla fall och la sig till slut - och somnade på en sekund ungefär. Mitt lilla hjärta

Kommentarer
Postat av: kristoffer

lille teodor. saknar er redan!

2010-11-25 @ 02:19:21
URL: http://biancoblusvedese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback