Samlarmostern ska ut!

2010-11-14 @ 12:46:11
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Jag har gett mig fan på att jag ska flytta till radhus inom kort. Sedan om inom kort är om ett halvår eller om fem år - det får tiden utvisa. Men i och med att jag gett mig fan på det så har jag också bestämt mig för att få bukt med mitt samlarbeteende. För att underlätta en framtida flytt. Och steg ett är att KASTA. En massa saker. Inte bara samla ihop och sedan ändå bara plocka upp det igen utan faktiskt SLÄNGA SKITEN. Och idag gjorde jag det! Jag faktiskt slängde 3 överfyllda pappkassar med papper. Jag har inte ens kommit halvvägs... Men nu är jag på gång! Jag ska övervinna mig själv! Jag fick lite lätt ångest när jag hade lagt papperna i containern, men ett barn på magen i sjalen och ett barn i handen underlättade det hela - jag hann ju knappt reflektera över vad jag gjorde ;)

För er som känner mig lite mer så kommer ni se att detta är någonting speciellt. För er andra - äh, ni kan ju låtsas att ni fattar ;)

Skåpet mellan kök och "matrum". Observera att översta hyllan är TOM. Och detta är inte enda skåpet som fått sig en slagdänga. Och vänta bara alla Teodors trasiga plastleksaker... Moahaha *elakt planerings-skratt*


Kommentarer
Postat av: mormor

Ha, du kan ju om du vill!!!

2010-11-15 @ 07:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback