Sjuka kidz

2010-11-13 @ 17:25:54
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Natten spederades i feberns anda. När vi vaknade var Teodor lite piggare och lite mindre febrig och Vilgot var lite snorigare.. De har hållt gott humör idag i alla fall bägge två och de sover redan - vi vaknade nämligen omkring fyra imorse. Sedan låg vi och kurade oss i sängen fram till sju. Det bästa med sjuka barn är att det är så kramsjuka av sig ;) Teodor brukar aldrig annars ha ro att bara sitta/ligga och kramas men idag har han velat vara nära och gosat in sig hos mig och bara myst. Och Vilgot har blivit en riktigt kaxpelle på sista tiden! Han snor leksaker och kaxar ifrån som attan! Lappar till Teodor och nästan hånskrattar... Han har blivit en riktig liten mupp. Det är hur kul som helst att se. Ännu är han för liten för att fatta men jag säger ju ändå till såklart, men det är superkul att se, syskonkivet. Det får jag äta upp sen när de krigar för fullt, men det får jag ta. Just nu njuter jag av en lillebror som mallar sig mot storebrorsan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback