Söndag

2010-11-21 @ 21:50:04
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Jag måste göra någonting kreativt snart, annars blir jag tokig. Jag funderar på att ändå ta erbjudandet om gratis tapeter och göra om ungarnas rum. Bara för att ha någonting att sysselsätta mig med. För att hindra mig själv från att bli tokig av otillfredsställd skaparglädje. För vad ska jag annars ta mig för? Jag vill pyssla med någonting kreativt men inspirationen är obefintlig. Då är tapeter och budgetinredning good shit.

Ja, ordningen är återställd i alla fall. Pia, Roger och Max kom förbi en sväng och skjutsade sedan pappa N till tåget. Han befinner sig nu åter hemma i Östersund. Nästa vända blir om två veckor när vi ska fira Teodor. Det blir bara släkt som firar, jag orkar inte mer än så. Uppdelat på två dagar. För att minimera ljudnivån och minska risken för  att få extremt övertrötta barn.

Äh, nu orkar jag inte skriva mer. Natti!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja ta erbjudandet, vet hur det är att bli galen att inte ha nån inspiration eller sysselsättning - och så är det ju kul med nytt och fint :o)

N sa att det var kalas och vi sa att vi kommer men det gör vi visst inte för då är vi i Sundsvall...

Kram och ta hand om dig!

2010-11-21 @ 22:29:20
URL: http://max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback