Tapetshopping tomorrow

2010-11-24 @ 14:35:01
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Nu är en rekvisition skickad till Caparol här i Gävle, så imorgon ska jag iväg och hämta ut tapeter, klister och spackel och göra om inne i kidsens rum. Förhoppningsvis med positiv effekt... Som typ att Teodor ska vilja sova därinne igen. Det är ett glest tapetsortiment som erbjuds och absolut inget i barnväg och inget färgglatt (typiskt) och jag vill inte lägga mellanskillnad för jag är SNÅL! men jag tror att jag har hittat på nåt som kanske kan funka.
Vi har nyss bakat sockerkaka jag och Teddelorus Rex och snart ska jag börja fixa med en tidig middag (så blir det när man vaknar hur tidigt på morgonen som helst; tidig frukost = tidig lunch = tidig middag = kvällsmacka). Aja. Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback