Torka.

2010-11-03 @ 12:33:01
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (8)
Inte har jag någon direkt lust att blogga. Tjusningen är liksom borta. Så jag planerar på att låsa bloggen, tills jag antingen fått tillbaka inspirationen, eller ja, vi får se. I två år har bloggen varit en stor prioritering och ett roligt och inspirerande tidsfördriv. Jag har tyckt om att dela med mig av mina barn som är de finaste barnen på jorden! Jag är så stolt över dem, vill visa upp dem för alla och skryta mig blå! För de är ju det bästa jag har gjort.
Men nu känns det så trist att skriva. Jag vet inte, det kanske ändras. Kanske redan idag. Vem vet. Men jag tänker nog ändå lösenordsskydda bloggen, i alla fall just nu. Tills jag har bestämt mig. Pappa N har även lite försynt efterfrågat ett lösenord och det är ju hans barn också. Inte bara mina, inte bara min rätt.

Det blir samma lösenord som tidigare. Om ni inte har det/har glömt bort det så går det bra att skicka ett sms till mig med en förfrågan. Eller ringa. Jag har samma telefonnummer som alltid. Jag låter det här inlägget ligga öppet ett tag, så att ni inte står som frågetecken när det helt plötsligt inte går att gå in på bloggen längre.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

2010-11-03 @ 13:07:12
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Jag vet hur du känner, har ingen som helst inspiration att blogga och har inte haft på ett tag heller.. Det är trist, jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka, lusten.



Du får gärna maila lösenord till mig på [email protected] om du vill, men jag förstår förstås om du inte vill det :)

2010-11-03 @ 13:08:34
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej gumman, jag vill jättegärna fortsätta läsa om jag får....skicka isf lösenordet i ett sms (har inte min telefon i närheten och jag orkar inte leta efter den så därför skriver jag här...)

Kram

2010-11-03 @ 13:12:09
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: lucke

Hejsan, några planer för helgen ännu? :)

2010-11-03 @ 16:19:01
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Eva Falkenland

Jag förstår dig precis. Min man är inte så glad i att jag bloggar heller det är därför jag nästan aldrig har bilder med nu förtiden.



Om du vill så får du gärna skicka lösenordet men jag förstår om du vill låta bloggen bli lite mer privat med.

2010-11-03 @ 19:21:15
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: emilia o elmer

Vi ska ha!!!

2010-11-03 @ 22:00:19
Postat av: marimo

Hejsan!



Jag heter Mari och är mammaledig med min lilla Elsa född i mars. Jag hittade hit via VMB. Jag kommer verkligen att sakna din blogg om du sätter lösenord på den. Jag kan gå in på den flera gånger per dag för att se om det kommit nya inlägg. Tycker den är rolig och intressant.

Jag vet att du inte känner mig och kanske inte vill dela ut lösenordet till mig, men om du kan tänka dig att göra det så kommer min mailadress här:

[email protected]



Håller tummarna!



2010-11-03 @ 22:00:31
URL: http://marimosmobilblogg.blogspot.com/
Postat av: Elin "strumpan" Strömblad

Åååå kaaan inte jag få fortsätta läsa din blogg också? Snälla? Jag tycker att det är så mysigt att få läsa din och några av dom andra VMB-mammornas bloggar och se hur ni har det om dagarna med era fina barn.

Jag skulle bli jätteglad om du ville PMa mig ditt lösen på VMB! Kram//Elin



2010-11-04 @ 00:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback