Att tvätta små kläder

2010-10-14 @ 19:18:32
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Det är något lite mysigt och hemtrevligt sådär med att tvätta små små boxershorts. Färgglada med mönster och bilar på. Det är lite sådär speciellt att veta att det är min son som använder de där, pyttesmå söta sakerna. Vi till familjeläkaren idag, utan blöja. Kiddot kissade lydigt på pottan innan vi gick hemifrån, höll koll på var toaletten var när vi kom till hälsocentralen och ingen olycka skedde. Vi var hemifrån i kanske 1 ½ timme. Ingen olycka alls har skett idag heller. Han var nog mer redo än jag någonsin vågat hoppas.
Och systra min (den där minsta) har konfiskerat ett par svarta kängor som jag kan använda mig av i vinter; för blir den en lika kall vinter som den föregående så kommer inte gympaskorna duga. Jag tappade ju nästan fötterna av kyla förra året. Nu slipper jag köpa ett par nya som jag ändå inte skulle haft råd med.
I övrigt så har dagen varit ganska stressig, och plågsamt lång. Men nu har den nästan nått sitt slut, och imorgon kommer en ny dag, med nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback