Bilderna

2010-10-12 @ 09:32:11
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (4)
Fick hem bilderna idag, från dagisfotograferingen. Oj oj oj vilken fin son jag har!!! Jag tog kort på kortet för att kunna visa upp här, det är ju såklart tusen gånger finare i verkligheten men ändå. De som vill ha en bild får kontakta mig, så fixar vi det :)
(KLICK KLICK för större bild)
Och annars då... Vilgot har blivit förkyld - igen. Att natten har varit jobbig är bara förnamnet. Vi ska till BVC för vägning och mätning om en timme, ska be om lite nya förkylningstips då. Teodor verkar dock frisk, skönt det. Igår var vi hemma hos Ammie med barnen Tim och Hugo. Teodor var lika rättfram som vanligt och Tim var lite skärrad över den nya kompisens framfart men det gick bra ändå. Idag blir det inte så mycket mer än BVC och dagis, orkar nog inte så mycket mer. Nu ska jag dricka upp kaffet och äta ett par smörgåsar innan det är dags att bege sig hemifrån igen.

Kommentarer
Postat av: mormor

Men jösses vilken fin bild, vad stor han ser ut!

2010-10-12 @ 10:18:01
Postat av: kristoffer

teo, teo, världens bästa teo, ingen faktiskt ingen är lika tuff som han.

2010-10-12 @ 12:31:09
URL: http://biancoblusvedese.blogg.se/
Postat av: farmor

vilken snygg son ni har. kram

2010-10-12 @ 13:30:27
Postat av: Anonym

Meeen va fin han va på kortet, Våran älskade Teo <3

2010-10-12 @ 16:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback