Ett stycke förkylt barn

2010-10-25 @ 10:39:32
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Teodor är en plåga. Snoret rinner, hostan blir värre och tårarna sprutar nästintill ur hans öron. Han har blitt förkyld. Överväger att stanna hemma från förskolan denna vecka så att det inte blir värre, eftersom det blir både dop och ett-års kalas i helgen. Just nu sitter han uppkrupen i mitt knä och ritar, han vill inte vara själv för en sekund.
När jag ändå pratar om trollet så vill jag passa på att skryta lite och berätta att inatt var hans 9:e helt torra natt. På dagarna går det lite sämre, men nätterna är kirrade.
Och jag fortsätter mitt skol-sökande, är just nu inne på en annan skola. Tur att det är gott om tid ;)
Det blir en stanna inne och städa dag, jag tänkte rensa ut lite onödigt jippo och sådär. Kanske våga mig ner i förrådet en sväng. Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback