Fotografering och Fika

2010-10-04 @ 15:16:51
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Fotografering gick bra. Jag fick dumpa av honom där och återkomma två timmar senare. Sedan begav vi oss till Boulognern där vi mötte upp Pia, Max, Maria och Melvin. Maria och Melvin var tvungna att gå hem för att sova middag och vi släpade med oss Pia och Max på fika. Teodor lurade till sig en chokladbulle och jag drack en latte (hur gick det med kaffenedskärningen egentligen?!), sedan fick jag gott sitta och glo på lekplats tills Teodor busat av sig lite socker.


Det är en fin stad jag bor i





... och filten blev klar igårkväll

Kommentarer
Postat av: Elisabeth (Lizzzie)

Snygg filt!!! Härligt med lite färg i höstrusket! Är det svårt att virka?!

2010-10-05 @ 22:35:57
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback