I did it!

2010-10-22 @ 16:45:59
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Som jag förutspådde var det en pain in the ass att montera om spjälsängen med två barn i hasorna. Skrikande barn, dessutom. Envis som en getabock som jag ändå är så fixade jag biffen och nu är sängen på rätt läge. När jag ändå var därinne så passade jag på att bädda rent i stora sängen samt plocka undan lite kläder.

Sängen i sitt nya skick och min nyklippta pojk (han ser alltid minst ett år äldre ut varje gång jag klipper honom)

Amningshörnan.

En boklus, en kickspark (det är inte hans fot som är megalång, det är foten på strumpbyxan som har åkt ner).

Nu har jag väl i alla fall varit duktig så att det räcker för dagen. Trots en otroligt närhetskrävande 3-åring... Han har kommit in i en kris.. eller nåt. Och tydligen när man blir av med sin blöja så kommer man in i kiss och bajsåldern. Fy för småbarnshumor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback