Lite sådär kvällsmodellande

2010-10-20 @ 16:43:10
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)

Ni får stå ut med att även magen visas på bilderna, men ni har ju sett den förr, fast då i något större skick än såhär... Jag gillar brallorna!

och så overallen då, som Vilgot fick. Grönt är skönt. Finfina reflexer också, toppen. Fossingar och vantar på så att man slipper tänka på sånt (minne som en guldfisk).


Nya bralls på storebrorsan


Gubb-byxor och knallorange body på lillebror. Jo, han har fötter. De bara syns inte.

Och vidare har jag inte skrivit så mycket om Vilgots fysiska utveckling på senaste. Men det går framåt! Han rullar fortfarande inte runt och han tar sig inte en millimeter i magläge, men han sitter nästintill helt solokvist, bara lite övning till så har han fattat det där sen. Och står gör han, gärna. Han har blivit ytterst stabil i benen och nu räcker det med att jag håller i honom med en hand så kan han fortfarande behålla balansen. Så framåt går det. Fast helt okej är det ju inte. Han fick ju en månad till godo med rullandet från BVC. Vi ska dit den 11 november igen, jag antar (som det lät från sköterskan) att det kommer göras lite utredning osv om han inte kan rulla runt då. Lilltjorvas.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jaså! Till oss har de inte sagt ett ord om rullande. Eftersom Svante vägrar ligga på rygg och har gjort det sen han var fyra och en halv månad så har han inte lärt sig att vända från rygg till mage. Från mage till rygg kan han tror jag men det gör han inte eftersom han inte vill vara på rygg. Men det är ingen som sagt nåt om det!

2010-10-20 @ 19:05:46
URL: http://sigrida.blogg.se/
Postat av: Pia

Fina kläder! Orättvist att du kan handla på barnavdelningen ju ;)

2010-10-20 @ 19:20:58
URL: http://max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback