Mormor på besök

2010-10-24 @ 15:43:14
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
Mormor har varit här på besök, och sovit över. Teodor har pratat sönder alls öron och Vilgot har suttit och stirrat faschinerat.
Mormor satte även nu på sig de stora shoppingbyxorna och köpte ett par vinterskor till mig. Jag känner mig lite som en bortskämd tonåring. Teodor fick en ritbok och Vilgot en tuggleksak (ingen sån som hundarna har alltså...). Vi har ätit en massa hamburgare och Teodor har ritat med tuschpenna sisådär överallt.
Jag är allmänt slutkörd och Vilgot verkar ha slutat sova så värst mycket dagtid. Man skulle väl kunna önska att han då skulle börja sova på nätterna, men nä, det inte hans grej. Nyfiken i en strut.

Bjudit på chokladmjölk som muta när ungen skrikit sig hes ett tag (han har ännu en sådan där mysig period då ingenting passar, allt är pest eller kolera).

New shoes


Kommentarer
Postat av: Eva Falkenland

Snygga skor!

Visst känner man sig lite dum när man som vuxen får saker av sina föräldrar men jag har börjat bli glad nu och slutat få dåligt samvete. Jag brukar dock inte välja dom allra dyraste grejerna utan kollar lite på prislappen =)

2010-10-24 @ 19:17:37
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej hej. Hittade hit via en kommentar du skrivit, scrollade ner lite och HITTAR VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR! VAR har du köpt dem? Bruna, snörade, varma... precis såna jag letat efter överallt men aldrig hittat!



Stor kram!

2010-11-01 @ 11:02:47
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback