Mycket märkligt

2010-10-03 @ 23:20:39
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Här sitter jag vaken (har virkat och fastnat framför långfilm på tv) trots att jag verkligen borde sova. Och eftersom jag är vaken så passar Vilgot självklart på att sova. Han är inne på femte timmen sömn nu och mina tuttar håller på att explodera. Kan det månne vara så att det håller på att vända? Jag vågar nästan inte gå och lägga mig av rädsla för att han ska vakna. Men nu ska jag nog ändå röra på mitt arsle, så här sent har jag inte varit uppe på flera veckor!

PS. Jag har fått en liten idé... Jag funderar lite till... Virka är bra för tankeverksamheten (eller övertrötthet kanske).

Kommentarer
Postat av: Ammie

Hoppas ni sovit gott i natt?! Vad säger ni om att ess på torsdag eftermiddag?



När jag åkte hem från er upptäckte jag att 12:an går där vid K-rauta och den stannar alldeles här utanför så det är perfekt! Fast den går bara varje halvtimme.



Sen skulle jag kunna skjutsa hem er så slipper ni åka buss hem, då Micke kommit hem lite efter fem om grabbarna får plats i Hugos o Tims bilstolar...?

2010-10-04 @ 11:48:41
URL: http://skrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback