Nails and pappa-time

2010-10-09 @ 09:05:33
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Igår rymde jag iväg till Amanda och fixade naglarna. Pappa N stannade hemma med kidsen som hade betett sig enligt regelboken och inte varit till besvär. Som vanligt så var det skönt att få sitta två timmar i tystnad och inte behöva ha ögon i nacken och öron med ultradimensionella känselspröt. Skönt att bara få vara.
Igår natt hade pappa N hittat mig sovandes sittande i sängen med Vilgot vid tutten. Det kanske ger en idé om hur makabert trött jag är ;) Jag satt alltså, utan stöd för ryggen, lätt framåtlutad, och sov med en unge hängandes vid mitt bröst. Höjden av trötthet. Ja ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback