Oj oj.

2010-10-20 @ 14:36:38
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Jag tog på mig mina största spenderar-byxor idag och shoppade loss. Nu har jag lite ont i magen, som vanligt efter en shoppingtur. Det finns alltid vettigare saker att lägga pengar på. Men nu unnade jag mig! Då får jag stå för det också. Vilgot fick således en ny overall (men där behövde jag inte punga ut så mycket eftersom barnen har en mormor som också har spenderar-byxor - hennes är på oftare än mina), Teodor fick ett par nya mjukisjeans och jag unnade mig ett par nya mjukisjeans/baggy pants. Från barnavdelningen. Storlek 164, usch vad liten jag är. Men det innebar att jag fick 3 och bara behövde betala för 2 så Teodors jeans fick jag gratis! Sedan fortsatte mitt slösande med ett par nya innebyxor till Vilgot och ett par enfärgade bodys. Ja jesus, nu kommer jag inte kunna ens titta åt kläder på flera, flera månader. Det var inte riktigt detta som var meningen heller, men imorse snöade det så därför krävdes en overall till unge herrn, hans fleeseoverall är på tok för tunn numera. I alla fall så är byxorna jag köpte till mig själv varmfodrade - klockrent på lekplatsen i vinter! Och grymt sköna är de också.
Annars har det inte hänt så mycket. Det räcker väl, eller?
Bilder kommer senare på inköpskavalkaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback