Pasta med skinksås

2010-10-25 @ 13:57:08
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
Tänk om all mat var pasta med skinksås. Vad bra min minsta lilla skit skulle äta då! Han är rätt så ointresserad/tålamodslös när det gäller mat i övrigt, men om det bjuds på pasta med skinksås så slukas precis allt och mer därtill. Det är mumma! Dessvärre kan jag inte bjuda på det var dag. Jag vet inte heller riktigt vad det är han gillar... Pasta har han ju fått i annan variant - det gick inte hem. Matlagningsgrädden är det inte heller. Kanske är det skinkan, kanske muskotnöten. Kanske kombinationen. Lagom kladdigt blir det :)




Kommentarer
Postat av: Ammie

Han ser ut att njuta lilla Vilgot! Hoppas Teodor kryar på sig och att ni andra inte blir smittade.

2010-10-25 @ 15:46:13
URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: Ammie

Nästa vecka låter jätte bra, vad jag vet har vi inget bokat ännu. När skulle passa er?

2010-10-26 @ 09:53:21
URL: http://skrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback