Pust ;)

2010-10-31 @ 19:46:21
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Nu är vi hemma! Helgen har bjudit på dop och ettårskalas, massa släkt och vänner och galet högt tempo nästan non-stop. Teodor har varit superduktig med pottan dag som natt och helgen har förflutit (relativt) smärtfritt. Teodor vaknade kvart över fem imorse och somnade för ca 20 minuter sedan. Det var inget tjafs där eller... Direkt huvudet nuddade kudden så var det som om någon släckt ljuset ;)

Jag orkar inte skriva mer, jag är så slut i kroppen att jag trots tårta och bulle nu på eftermiddagen var tvungen att äta en massa mat när jag kom hem, för att fylla på depåerna så att jag ska orka igenom natten. Det känns som en pärs bara att borsta tänderna...

Jag glömde Teodors ryggsäck på tåget också... Det var ju trist, när vi gick av i fredags. Och inte kan man få någon information heller, så först imorgon på eftermiddagen får jag veta om den är intakt eller ej. Annars måste ny ryggsäck köpas, plus avgift till biblioteket för vi hade med oss en lånebok... Det låg lite hygiengrejer däri som jag redan köpt nytt också. Så är det när man har hjärnan överallt förutom i huvudet...


Några klickbara bilder ifrån helgen. Mer än så orkar jag inte med.
Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: aye

Hellu sötis:)

Allt bra med dig idag?

Händer idag då?

Ha en underbar dag<3

2010-11-03 @ 11:22:04
URL: http://ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback