Skrattar

2010-10-12 @ 20:45:12
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Jag håller på att garva brallorna av mig och sätta teét i vrångstrupen när jag tittar på familjen Arvidsson-Kvarnemyr i Sveriges Skönaste Familjer som just nu visas på femman. Det kan omöjligt finnas en mer laid-back pappa i Sverige... En förvirrad, arbetslös hemmapappa som vänder ägg med osthyvel, glömmer lillungen i trappen, nycklarna i lägenheten och åker longboard med familjen till dagis. Otroligt roligt att se en familj töja på gränserna på det sättet.

För övrigt har denna dag varit strålande som en sol. Vi vaknade glada imorse och BVC-besöket var ju positivt med engagerad sköterska och ett kilo i viktuppgång. Teodor hade haft en bra dagisdag, dagshandlingen på ICA gick som en dans och sedan var min fina 3 åring blöjfri hela eftermiddagen utan en enda olycka och två pottbesök. Han var stolt som en tupp när han visade upp vad han åstadkommit. Great, vi är på G med potträning nu, äntligen!!
Enda nackdelen med dagen är Vilgots förkylning, stackarn kan knappt andas. Hoppas att natten blir bättre än den förra, jag har laddat med koksalt vid sängen, dessvärre skriker han som en stucken gris om jag kommer ens i närheten av hans näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback