Sovit gott? Mja

2010-10-06 @ 10:51:17
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
Jag hade tänkt titta på Desperate Housewifes och Cougar Town igår. Det gick inte alls bra för jag somnade klockan nio. Men det var skönt att få ligga i sängen i 10 timmar, även om jag fick gå upp en gång i timmen. Det går väl repris för guds skull!
Det händer liksom ingenting alls här just nu, allmänt trött som jag är så har jag ingen lust att hitta på någonting. Så kan det ju vara ibland.
Ståbrädan har gått sönder - igen. Ett hett tips till alla föräldrar; köp INTE Emmaljungas egna ståbräda, det är bara skit. Om jag bara visste var jag lagt kvittot skulle jag bege mig till Barnens Hus ögona bums men jag har slarvat bort det. En ståbräda är ett måste så jag får väl slänga ut förbannade 600 spänn på en ny. Shit happens. Och jag kanske lyckas städa fram kvittot, om jag har tur.


Kommentarer
Postat av: Ammie

Vid tio på måndag blir perfekt! Ses då, kul!

2010-10-06 @ 14:26:52
URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: Pia

Kolla tradera för där har dom säkert ståbrädor till billig peng :)

2010-10-07 @ 20:03:56
URL: http://max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback